søndag 21. november 2010

Skikkelig produktiv dag!

Idag har jeg vært på sytreff i Grimstad i regi av sykroken. Vi var syv damer som skravla, sydde og koste oss. Noen hadde med barn også, og de oppførte seg eksemplarisk :D

Jeg fikk sydd masse, så nå er vel julemarkedproduksjon så godt som i boks. Det ble en genser i str 1 år, fire fleecekjoler i str 3 og 5, og fire par voksen-votter.
Da jeg kom hjem var jeg så i siget at det ble en kjole til meg selv, gitt. Mønsteret er "Caroline" fra Stof 2000, båndet er fra www.leanne.no og stoffet kan jeg bare ikke huske hvor kommer fra... Muligens restekassa på Stoff og Stil..

2 kommentarer:

alias DP sa...

WOW, du lager mye når du er i siget...¨

Kjolen din ble kjempe søt :)

Solveig sa...

Så produktiv du er. Er utrolig imponert. Så spennende å delta på julemesse. Håper du får solgt masse.