torsdag 1. juli 2010

Blogg-skippertak før ferien

Skolefri betyr tid til å sy. Og egentlig tid til å blogge, men der har jeg vært dårlig, gitt. Her kommer en liten samling av ting og tang:

Kjole til Andrea i lilleputtstoff fra S&S (og ja, jeg har blitt fryktelig inspirert av Prinsesse Vilikke på sykroken, så hvis du leser her så må jeg poengtere at den er BARE til eget bruk :))

Vaffelsømkjoler til mor og datter:
Uglekjole i stoff fra Cetho design




Etasjeskjørt til meg selv i lett og luftig bomullsstoff med pippiper Og et til Andrea også Lommebok til Andrea


















Kleenex-etui, også etter mønster av Unepune



















Diverse gaver til basaren i Loshavn. Luer, kleenexetuier, lommebok og snurreskjørt.






....og i morgen reiser jeg på ferie, så da blir det vel ikke noe mer sying på meg denne måneden, tenker jeg!








1 kommentar:

Soltoppen sa...

God ferie og kos dere masse. Fine vaffelkjoler, håper å få sett de på litt nærmere hold ;-)