søndag 4. november 2012

Ny ladning til julemarkedet!

En liten oppsamling igjen. Her er det bodyer og bukser av ull fra www.myllymuksut.com, deilig finsk ull:) De er i str 56, 68 og 80. Det skal etterhvert komme tre sett i brunt også.
Dessuten seks mobilhettegensere. De er kanskje noe for unge kjøpere? Jeg har iallefall fått tilbakemelding fra et par 13-åringer om at de var kule:)

Modellen her er 30 år gammel og pleide å hete Maria. Nå for tiden endrer navnet seg etter humøret til Andrea, nesten 6 år.



I tillegg slenger jeg med et bilde av det jeg har holdt på med foran TV'n, på korøvelser (også Andrea, nesten 6 år) og andre steder der symaskinen er upraktisk, nemlig en Skappelgenser:)

For øyeblikket har jeg en ny skappelgenser på pinnene (til Andrea, nesten 6 år;)), og i kjelleren ligger tre halvferdige kjoler. Jeg har nok å finne på.

Ingen kommentarer: