tirsdag 14. august 2012

Danmarkstur!

Som så mange andre øyner jeg sjansen til nye stoffer når jeg er i Danmark. Vi har vært fire dager i Danmark nå sammen med diverse familie. Jeg klarte heldigvis å få et par timer for meg selv. Her ser du fangsten min!

Først fant jeg "Stofhytten", et lite "hull i veggen" bak Superbrugsen i Gråsten. Der hadde de ikke så mye, men en hylle med nesten bare stretch-stoffer til 25,- hadde de! Det ble to stripete og to ensfargede:


Så kjørte jeg til Sønderborg for å finne Stof 2000. På vei inn til byen ble Karin syk (Karin er GPS'en.....), men hun kunne fortsatt snakke så jeg fant fram. Tilbake igjen fant jeg faktisk fram uten Karin :)


På Stof 2000 kjøpte jeg et par faste stoffer (til puter, tenker jeg), endel stretch (jersey, interlock og lett isoli) og et par mønster.




Her er hele herligheten:




1 kommentar:

Tilla sa...

Det flystoffet var knalltøft:) Heldige du som fikk litt tid på egenhånd. Vi var også fire dager i Danmark i sommer, men da ble desverre mine ønsker nedprioritert!(kanskje like greit siden det ikke er plass i hyllene)