onsdag 3. mars 2010

Sommerfuglkjole til MEG :)


Denne ble til på dag to av dobbelsydagene på Tangvall. I går sydde jeg en kittyfllecekjole og en selefantbukse (bare med ape) som var bestillinger, men i dag fant jeg ut at jeg ville prioritere meg selv....! Jeg rakk å bli ferdig med hele (unntatt applikasjonene, de kom på hjemme i kveld), selv om Andrea var med. Hun var heldigvis helt eksemplarisk.


Disse sydagene (jeg tror det var nr. 6?) begynner å bli ganske så etablert, så dersom det er noen der ute som kunne tenke seg å bli med en gang senere er det bare å gi lyd fra seg så skal jeg si fra når vi bestemmer neste gang. Vi holder til på håndarbeiden på Tangvall skole, der jeg jobber. I dag tror jeg faktisk vi var 8 stk, og de kom fra Mandal i vest til Arendal i øst :)

1 kommentar:

Shamu sa...

Kjempesøt kjole, og ekstra moro med sånne sydager! :-)